درخشش اعضای مرکز تحقیقات سرطان در جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه سال 1402

درخشش اعضای مرکز تحقیقات سرطان در جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه سال 1402

درخشش اعضای مرکز تحقیقات سرطان در جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه سال 1402

به مناسبت هفته صبح روز سه‌شنبه 21 آذر ماه سال جاری آئین نکوداشت و تجلیل از پژوهشگران برتر استان سمنان در سالن همایش حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد. چهار عضو مرکز تحقیقات سرطان در لیست برترین‌های حوزه تحقیقات و فناوری حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات سرطان، به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری در اقدامی مشترک توسط  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی استان؛ صبح امروز سه شنبه 21 آذر ماه سال جاری آئین نکوداشت و تجلیل از پژوهشگران برتر استان سمنان در سالن همایش حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد. در این آئین از برترین های حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

در این آئین از چهار عضو مرکز تحقیقات سرطان، دکتر مهدی داداشپور (پژوهشگر برتر دانشگاه)، دکتر بهادر باقری (پژوهشگر برتر دانشکده داروسازی)، دکتر رسول بهارلو (پژوهشگر برتر دانشکده پزشکی) و دکتر مریم جلیلی صدرآباد (مخترع برتر) تقدیر بعمل آمد. 

  • کد خبر : 48627
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر